Bakis.

Det blev en riktigt lyckad kväll igår trots allt. Jag åt min kvällsmat i bilen på väg in till Örebro och det mottade bort den värsta ångesten. Sen när det bjöds på alkohol var det totalt borta.
Stället vi var på var jätte fint, tror det hette Trädgården eller ngt i den stilen. Det var ett växthus som var ombyggt ungefär, massa fina blommor och trevlig atmosfär.
Älsklingens arbetskamrater var mkt trevliga och man kom överens med alla.

Efter julbordet bar det av till Martin på fest.
Både jag och älsklingen blev lite för överförfriskade och hemresan var mindre lyckad. Vi fick stanna flera ggr för älsklingen skulle spy. Spy är ngt han hatar så han var inte världens trevligaste precis.
Men nog om det, festen var i allafall väldigt trevlig och jag kom jätte bra överens med en tjej som jag hoppas jag träffar igen.
Så himla kul att komma ut och träffa nya människor, enda nackdelen är dagen efter, då man är som en zombie. Vilket både jag och älsklingen är idag, fattar inte att jag kunde vara ute och supa och härja varje helg förut, vansinne!

Nu ska jag spela lite spindelharpan och sen ska jag ringa mamma, hon undrar nog varför jag inte ringt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0