Catch up!

Tänkte att det var dags att uppdatera här, har varit glest med inlägg ett tag.

I fredags var jag och lilsis på stan och fixade med dom sista klapparna, eller ja jag har redan köpt alla, men lilsis hade lite kvar. Jag hade därimot lite annat som var tvungen att inhandlas.
Puh, så mkt folk det var...handlar verkligen alla julklapparna i sista minuten?
Det kändes verkligen som det i allafall, men vi fick det vi skulle ha i allafall.

Igår var vi ute hos min familj hela dagen, älsklingen grejade med laddtrycksmätaren som vi köpte i fredags.
Själv hade jag fullt upp med LENNOX!!!
I början gick det ypperligt, han skötte sig underbart och lyssnade bra. Men sen vände det, det lilla hormonstinna monstret inom honom bubblade upp till ytan.
Det värsta var när ni gick in till rummet det var tänkt att vi skulle sova (idag söndag). I början gick det bra vi gosade lite i sängen och sen gick han och nosa och och och LYFTE PÅ BENET.
Han kissade på byrån!!!!!
Så nu blir det vetrinären så fort dom öppnar igen efter julen, orkar inte mer. Det är det rätta att göra, varken han eller jag mår bra av detta. Han är stressad och SUGEN!
Det är inte mer än rätt att befria honom från alla dessa hormoner.  Vill njuta av våra promenader igen, inte ha fullt upp med en stressad hund som ska kissa överallt och inte lyssnar när det kommer en tik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0