Fortfarande sjuk!

Sjukligheten har tyvärr inte gett vika och inte heller munsåret, även om just munsåret är på bättringsvägen.
Hade nog mått ännu bättre om jag varit duktigare på att vila, men nu är jag inte det.
Lennox måste ut på promenad, diskning och idag har jag storhandlat inför julen. Inte för att vi äter julmat, utan för att slippa trängas med alla galna jul-skinks människor och slippa svimma i kön på ICA. Förra året var det nämligen nära, det var kaos. Trodde aldrig att jag skulle komma ut ur ICA levande. Sen tycker jag det är väldigt ångestframkallande  med alla denna mat-hysteri. Så nu handlade jag innan galenskaparna startade.

Resten av kvällen ska jag i allafall vila, det behöver jag. Har ansträngt mig alldeles för mkt under dagen, var visserligen likadant igår. Så nu värker kroppen ännu mer än innan.

Men nu till ngt helt annat!
Den senaste tiden har Lennox varit ett monster, en extremt kåt-hund!!!!!
Promenaderna har varit allt annat än trevliga, han liksom glömde bort hur man går i koppel, ska lukta och kissa överallt. Kommer det en annan hund så varken ser han eller hör lilla mamma. Inomhus har han gnytt och velat gå ut hela tiden. Men nu har han äntligen lugnat ner sig och är sitt vanliga jag. Man kan njuta av promenaderna igen, visst han är fortfarande lite stressad men inte som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0