Fortfarande väck!

Saknar verkligen inte mina dagar som party-queen. Känner mig fortfarande helt slut i kroppen, armarna känns som spagetti och huvudet som gelé.
Börjar nog bli gammal, kan inte minnas detta.
Sen att älsklingen tjatade på en av sina arbets-kamrater om avskedsfest när han och hans tjej slutar, känns som en mardröm just nu.
Känns verkligen som ett stort no, no.
Men vi får se, har väl glömt denna helgen om några veckor.

Men idag är det helt andra planer på schemat, vi ska fira älskade mamsen som fyller år i morgon. Ska bli trevligt=)
Lilsis och jag köpte en perfekt present åt henne i fredags, hoppas verkligen att hon tycker det samma.

Glömde att skriva och tacka min bror i gårdagens inlägg.
TACK för att du skjutsade oss och stod ut med oss, att du tog hand om Lennox.
Du är guld!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0