Lite nytt!

När jag städade förut passade jag på att sätta upp dom nya gardinerna jag köpte förut, samt sätta saker på hyllan älsklingen borrade upp åt mig. Skönt att förnya lite här hemma, även om det inte är ngt stort så gör det stor skillnad.

                                  image98
Den fina änglen jag fick av lilsis i julklapp bor nu i sovrumsfönstret.

                                        image99
Dom nya gardinerna i köket.

                                               image100
Chokladpralinerna som i själva verket är ljus, luktar gudomligt gör dom också.

                                    image101
Den fina olivburken och andra flaskan från vänster är uppskattade julklappar från mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0