Nya designen och det blir inte riktigt som man tänkt sig.

Så nu har jag knåpat ihop den nya icke juliga design, vad tycks?
Är rätt nöjd själv faktiskt, det är svårt med html koder men rätt kul när man fått lite mer kunskap om det. Men nog om det.

Detta har varit en strul dag. Det började bra med solsken och en lång och trevlig promenad, men sen gick det utför.
Mamma, pappa och lilsis kom och plockade upp mig och Lennox och vi styrde kosan till Kristinehamn.
Mc'donalds var första anhalten, big mistake. Hela kristinehamn hade beslutat sig för att åka dit och käka, vi stod i mc'driven först men sen gick jag och mamma in istället. OMG så mkt folk det var, galna människor som vill äta skräpmat. Men lilsis ville ha glass, så det var bara att köa. Vi stod nog där och trängdes i 20 minuter innan vi kom fram. Tjejen i kassan var segare än kola och hade inte en aning om vad vi beställt och sprang och kollade på skärmen tio ggr, snacka om att ha fel jobb.
Klockan tickade iväg och min mat höll på att bli grovt försenad och ni som känner mig vet att jag inte pallar med det. Så det blev att käka kina mat i bilen, mindre trevligt men vad gör man. Ingen av oss var precis på glatt humör vid det här laget, men det lade sig när vi kom framt till Ica Maxi. Jag och lilsis fastnade på skönhetsavdelningen och en ask med ögonskuggor och en rengöringsmjölk från Weleda fick komma ner i korgen.
Sen blev det barnavdelningen, hittade lite söta saker men inget som fick följa med hem.

Efter en stund började lilsis mensvärk sätta igång och när vi kom till kassan och skulle betala så svimmande hon!!
Stackars gumman, kritvit i ansiktet och svetten lackade. Som tur var kom det folk till undsättning, hon fick sätta sig på en stol och där satt hon ett bra tag. Sprang ut och hämtade pappsen som redan gått ut till bilen.
Efter ett ganska långt tag leddes lilsis ut av mamma och pappa till bilen och vi körde hem till dom.

Väl hemma hos familjen bäddades lilsis ner i soffan och alla åt middag utom jag. Sen spelade vi lite poker och jag fick kli-attack! Så gott som hela kroppen var täckt med utslag och det kliade ngt fruktansvärt. Så efter pokern skjutsade pappa hem mig och Lennox. Direkt när jag kom innanför dörren kastade jag av mig kläder och hoppade in i duschen. Efter duschen kliade det ÄNNU mera så det var bara att smörja in sig i kortisonsalva. Drygt en halvtimme senare hade det slutat kliat, det var sannerligen på tiden det=P

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det har slutat klia:)ville inte ringa så sent.Försökte att lörka på MSN om du var vaken men det går inte att öppna MSN.Vi får hoppas att vi får en bättre dag imorrn.I love U

2007-12-30 @ 23:55:27
Postat av: Annika

Oj vilken katastrofdag! Hoppas du får en bättre dag idag! Gott nytt år!

2007-12-31 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0