Sjuk=(

Kände mig krasslig redan förra veckan men vips så var det borta, men igår blossade det upp igen och nu är jag sjuk. Har till och med fått munsår, det vidrigaste som finns *uuurk*.
Huvudet är tungt och näsan spränger, tycker inte om att vara sjuk, speciellt inte eftersom jag har saker att göra.
Lennox ska på promenad, mat ska inhandlas och disken ska diskas. Det är väl bara knappra alvedon och härda ut. Vill inte att Lennox ska få lida bara för att jag är sjuk, det är jue bara jag som tar ut honom på promenad. Kanske inte orkar vara ute en timme men i allafall så han får en halvtimmes promenad.
Nu ska jag vila lite och samla lite kraft!


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0