Äntligen!

Som vanligt när det har varit helg är jag dålig på att uppdatera bloggen.
Visserligen har jag haft fullt upp och inte orkar sätta mig ner och skriva. Köket och sovrummet är klara nu och i lördags var jag helt slutkörd. Vaknade med en fettohand, min högra hand värkte och var jätte svullen. Fick inte ens av min ringen, fick kämpa i en evighet med diskmedel för att avlägsna den från mitt finger. Svullnaden gick som tur var ner under dagens gång. Var även nere på stan med lilsis och köpte lite julklappar, skönt att umgås med dig gumman, vi gör det inte så ofta längre. Lördagkvällen var en mardröm, värk i axeln och huvudvärk. Satte i öronpropparna och somnade klockan nio. Öronpropparna var ett måste då älsklingens bästa vän var på besök, dom satt nämligen och spelade 360.
Kent är i allafall är väldigt trevlig prick, han är nog den mest generösa person jag nånsin har träffat. Han ska alltid bjuda på mat och köper saker till min lilla man.

Igår när älsklingen jobbade så vad jag, Kent och Lennox ute och busade i snön. Var så roligt!
Lyckan bokstavligen lyser om Lennox när han får springa lös. Själv fylls jag med en otrolig lycka när jag ser hans lycka. Det är verkligen obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0