Big boobies!

Igår när vi skjutsade Kent till tåget i Örebro, passade jag på att springa in på CHANGE medans dom åt på Burger King. Vi skulle ha kikat in den butiken när mamma, pappa och jag var i Örebro sist men tiden räckte inte riktigt till.
Hör och häpnad jag köpte mig en bh, en snygg sådan, push up och grejer. Skönt att komma in i en butik med stora stl och inga tant-bh.ar. Det var rena drömmen, helt klart en ny favorit butik. Trevlig och hjälpsam personal och super bra priser, kan det bli bättre?
Fick även veta att jag ska ha 65 H isället för 70G, OMG! Tycker verkligen inte att dom är så stora, men det är dom tydligen. Det sjukaste var att vissa var för små i H också, tappade verkligen hakan!

Kanske ett oerhört ointressant inlägg för er, men det är inte lätt för mig att hitta en snygg bh, så det är rätt stort för mig.
Så vill ni ha snygga bh.ar, bra kvalité till bra priser ta en tripp till CHANGE inne på Krämaren.

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Brr, du får följa med mig dit : o

2007-11-27 @ 22:25:12
Postat av: Anonym

varför gör du silikon då, om det är så jobbigt att hitta bh? :S

2007-12-11 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0