Blir så arg!

Igår kväll ringde läkaren från ätstörningsenheten, en riktigt otrevlig kärring kan jag säga.
Mitt läkarintyg kommer att ta tid, hallå det ska gå snabbt sa ni för tre veckor sen.
Sen skyllde hon på mig att det var mitt fel, för att jag inte tagit tag i det tidigare.
Blev riktigt irriterad vill jag lova och det märkte hon.
Det är inte mitt fel att dom inte tar emot mig här i stan och att jag varit tvungen att vänta, det är deras jävla systems fel. Inte faan kunde jag veta att jag inte var välkommen att gå här i stan, som den ursprungliga planen var.
Hon bad om ursäkt tillslut och lovade att läkarintyget skulle vara inne innan December.
Ja det måste det faaan vara, annars kan jag stå utan pengar i några månader, då läkarintyget redan är försenat in till FK. Så direkt på måndag morgon måste jag ringa min handledare.
Mår nog dåligt för det här i allafall, kändes jue inte direkt bättre efter samtalet igår kan jag säga.
Grät så arg var jag.
Kan bara hoppas att det ordnar upp sig, för annars vette faan vad jag ska ta mig till asså. Hatar att sitta i systemets klor. Nee, pallar inte skriva mer, orkar inte tänka mer på detta.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Stå på dig gumman och ta fram "bitchen" i dig, d e d enda som hjälper när de kommer t d lata arslena som inte förstår att de håller en annan människas "livssituation" i handen. Blir så frustrerad när jag läser för jag vet precis vad du menar.
Krama om*
Ps, ska snart ta din utmaning, har bara inte blivit av innan=),ds.

2007-11-17 @ 22:21:47
URL: http://vastkustflikka.blogg.se
Postat av: Annika

Håller med Tinna, stå på dig! Du är stark och det vet du! Saknar dig vännen, hoppas vi ses snart. Kanske ska till kga nästa helg. Då måste vi bara ses. Kramar!

2007-11-18 @ 04:28:30
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0