Ensamt...

När min älskling inte är hemma. Han är nere i Skåne på jobb och kommer hem imorrn kväll.
Visst det är bara en natt, men det jobbigt när man är van att alltid sova tillsammans.
Men å andra sidan är det bra att man verkligen få sakna varandra på riktigt, det blir mer underbart när man är tillsammans då. Som tur är har jag Lennox, så helt ensam är jag inte.
Han ligger här och sover nu skrutten, det är sent för honom nu.

Själv känner jag mig trött men ändå inte, så jag kommer sitta uppe ett tag till.
Är jue julklapps jakt, som vanligt har jag svårt att bestämma mig. Köper inte första bästa bara för att, har god tid på mig.

Fixade schablonerna i badrummet förut, såå fint!
Ska fota och lägga ut bilder imorrn.

Ps...detta inlägg skulle ha publicerats igår kväll, men blogg.se krånglade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0