Frustrerad!

Ja fyyyfaan och inte kan man sova heller.
Allt tack vare min man!!!!
-Behöver du lite sexual attention?
-Jaa=)
Sen hände det inget mer.
Nee jag sover jue i kläder, då kan man inte ha spontan sex.
För jag menar det är jue så svårt att slänga av sig pyjamasen, det är jue inte ett par super tighta jeans precis!!!!
What the fuck!
Han vet mkt väl att jag inte kan sova utan kläder då jag får fruktansvärd klåda av Lennox hår och minsta lilla gruskorn.
Blev mäkta irriterad på honom.
Nu blir det inte sex på en månad, inga problem för honom, men för mig....oh my god!
Han trodde nog jag sa det i blomstrande irritation, men nee. Nu får han skylla sig själv.
Det är jue trots allt mitt fel enligt honom, jag sover jue i kläder och har inte alltid sexiga underkläder.
Haha, men han kan ha trasiga kallingar det spelar ingen roll
Så nu ska jag bara använda mina sexigaste underkläder och reta gallfebern på honom, HAHA!

Pssst: Kanske inte kommer klara av att hålla detta löfte om en månad, men jag ska faan härda ut.
För varför ska det alltid vara vi kvinnor som ska anstränga oss för våra män?

                                             Klicka här för en större bild på Womens St Regis Boxer
Kanske inte världens sexigaste, men ack så sköna!!!



                                                                                                                                                                     Bild: www.nelly.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har helt rätt! Det är synd att det drabbar en själv med !

2007-11-06 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0