Is prinsen!

Lennox och jag är precis hemkomna från promenaden. Trots kylan så var det underbart att vara ute. Till en början stack det i kinderna och det var omöjligt att andas genom näsan. Men när man väl fick upp värmen var det underbart. Kylan har gjort att alla vattenpölar har förvandlats till is, ngt som är nytt för min lilla skrutt.
Han blev som förbytt, gräva gräva gräva, äta äta äta. Ja is är jue namnam. Han for runt i en cirkel medans han grävde, skrattade så jag nästan tappade andan. Det var verkligen en härlig syn. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, försökte dock tappert med mobil kameran, men det var förgäves. Bilderna blev crap.
Hoppas att det är sånt här väder imorrn för då ska kameran med.
                                 303708-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0