Jag är en svag människa!!!

För er som läst inlägget "Frusterad", där jag skrev om min 1 månads sex-strejk.
Ja kära ni, det brast redan idag.
Jävla skit, jag är en svag människa!
Men sexlusten är alldeles för stor för att kunna motstå.
Speciellt när älsklingen var som han var idag, otroligt passionerad. Precis så jag vill ha det.
Jaja, kan inte hjälpa att jag är så grymt sexig i mina målar kläder *haha*, eller var det kanske för att jag är en sånn händig kvinna han inte kunde hålla fingrarna i styr?
Haha, hur som helst, jag är svag och kan inte kontrollera mina lustar!
Men det är jag knappast ensam om.


Kommentarer
Postat av: Annika

haha du är SVAG pernilla:) nee skoja bara:) men mer än en dag kunde du väl hålla dig? tsssss
Du får hälsa bror din grattis till körkortet! Gu vad många nya inlägg på direkten, kul! Skoj att ni börjat göra om, väntar nyfiket på resultat. puuhh tentan äntligen över, sååå skönt.. Har varit ute ikväll o är lite småfull =D Men ska upp på nytt upprop och ny kurs imorgon bitti så dags att nanna nu kanske! hoppas vi ses snart! Kramar!

2007-11-07 @ 02:15:33
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Pia

Haha, du höll dig inte länge!;)

2007-11-09 @ 08:23:51
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0