Sovrummet!

Nu har jag satt igång med sovrummets makeover. Spacklingen är klar och nu väntar jag bara på att den ska torka så jag kan börja slipa för att sedan måla.
Jag är verkligen på hugget nu, tycker verkligen att det är så himla kul att renovera=)
Tycker att jag har utvecklas också, har blivit bättre på det. Ska bli intressant sen när bårderna kommer på plats, det är förövrigt det enda som är kvar i köket. Som är det enda städade och fina rummet just nu, hallen, badrummet, vardagsrummet och garderoben ser ut som ett bomdnedslag *haha*. Sovrummet är så tomt och har spackel fläckar på väggarna så det ser mer schabbigt ut.


Kommentarer
Postat av: Annika

Duktig du är vännen som fixar och donar:) Ska bli kul att se resultatet! Kommer hem imorrn kväll, så vi kanske kan ses i helgen el på mån? Åker tillbaka mån kväll el tis morgon! Kramar!

2007-11-22 @ 18:42:23
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Gabriella

Tack för du gillar mina blomarrangemang! Trevlig helg :)

2007-11-23 @ 12:39:22
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0