Får det lov att vara en bit rumpa?

Ja ve och fasa.
För er som kollade på Boston tea party igår vet precis vad jag talar om.
Fredik äter nämligen en bit av sin egen rumpa!
Självklart avnjutandes ett glas rödvin.
Det smakar lite som en rotfrukt, säger han efter att ha lekt med sin rump-bit i munnen.
Jag emellertid höll på att spy, känner fortfarande det unkna smaken i munnen när jag tänker på det.
Jag klarar jue för bövelen inte ens av att äta kött.
Den äckliga konsistensen av stek började bubbla upp i mitt minne, nee tacka vet jag grönsaker!
Usch och fy.

                                                                    
                                                                                                                                                                      Bild aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Annika

jaaaa uschhhhh vad äckligt det var! Fattar inte att han fixar det... bläääää! Hoppas allt är bra med dig vännen!? Kommer hem den 24e och är hemma i minst en vecka. Då bara måste vi hinna ses:) Kramar!

2007-10-09 @ 20:32:12
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0