Inte som planerat.

Igår blev inget som planerat. Det mesta var faktiskt skit.
Min lilla gris beteede sig verkligen som en gris.
Han fick följ med ner i tvättstugan innan promenaden. Vad gör han tror ni?
Jo, han revirkissar!!!
DAH, blev inte glad kan jag säga.
-Vad gör du?, utbrast jag med mörk röst.
Har nog aldrig dett Lennox så skamsen, sa åt honom attt sitta och där satt han.
Helt stilla med hängade öron medans jag sprang fram och tillbaka mellan tvätt och torkrummet.
Efter att tvätten var klar och kisset upptorkat begav vi oss ut på en promenad.
På hemvägen hittade han ett äckligt hårband som han vägrade släppa, bör tilläggas att han kan loss, men inte nu icke. När han väl släppt och vi hunnit ca 20 meter hamnade vi bakom en gammal gubbe.
Han gick med händerna  på ryggen och hade handskar på sig.
Namnam tänkte Lennox och hoppar mot handskarna, snabbare än superman rycker jag bort honom innan han nådde fram. Ve och fasa om han hade hunnit fram. Jag vet jue att han inte vill ngt illa, men det hade nog inte gubben fattat.
Han har varit jobbig nu i ett par dagar, könsmogenheten har tagit ut sin rätt nu, och inte lite heller.



Som jag skrev igår hade vi våran 2 års dag.
Hade lite trevliga planer inför kvällen, men dom grusades.
Min mage var sämre än nånsin, kunde knappt gå så illa var det.
Så inget sex och inget mys i soffan med tända ljus.
Men men, idag blir det andra bullar;)
Men jag var fin i allafall, sminkade mig i allafall då jg hoppades att det skulle släppa framåt kvällen. Men ack så fel jag hade.                                                                       
                      ♦ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0