Mitt paket!

Äntligen fick jag mitt paket från eleven, visserligen tog det inte alls lång tid. Men helst vill man jue ha det på engång. Satte genast igång att testa.
Smink paletten och borstarna var fullkomligt underbara.
Recensioner kommer inom kort.
Har även använt Mario Badescu produkterna, men måste använda dom ett tag innan jag kan uttala mig om dom.
Som vanligt fick man en påse med prover *älskar*.
Fick även denna ggn med Mario Badescus calming mask, den är fullkomligt underbar, den bästa som finns.
Här är jag i mitt nya smink. Läppglanset fanns även i paletten och är en ny favorit, underbart krämig med en naturligfärg. Ögonskuggorna är i ljusa blå toner, helt klart min favvo färg inom makeup nu.                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0