Shopping.

Idag har jag mamma och pappa varit i Örebro och shoppat hela dagen, så nu är jag alldeles galet trött.
Hade jag lagt mig i sängen hade jag somnat på två röda, vilket vore underbart med tanke på hur trött jag varit den senaste tiden. Men nu är det helg och förhoppningsvis kan jag sova länge imorrn.
Men nu tillbaka till Örebro resan.
Var mkt trevligt att umgås med mamma o pappa, det händer inte allt för ofta att det bara är vi tre som umgås.
Vi började med JULA, som precis har öppnat i Marieberg, OMG säger jag bara.
Det kryllade av folk, så där mkt så man känner sig svimfärdig.
Kön var oändlig, men min kära lilla far ställde sig som det var ingenting. Mamma och jag svansade vidare in på köpcentrat. Mamma skulle ha en par gubb-byxor men henne stl fanns tyvärr inte. Hittade i allafall presenter till Lilsis och mascara och ögonpenna till mig själv. Värsta fyndet 29.90, det är jue nästan gratis jue=)
Plus icke djurtestad, har fått överge Loreal då dom testar sina produkter på djur *fy skäms*.
Sen hittade vi inget mer förens vi kom in på djur affären.
Fyndade ett super läckert koppel till Lennox för halva priset. Stryp-länk, ben och godis, ja jag vet att han är bortskämd. Men det ska man vara också, så länge man förtjänar det och det gör han minsann!
                                                      Självklart är Lennox koppel svart.

Hmm var bar det av sen, joo det forna Galna Gunnar. Köpte sånna där blom-bollar eller vad fanken dom nu heter. Hursom helst är dom jätte söta.
Sen blev det IKEA och mat, jag åt inte korv som mamma o pappa (såklart).
Hittade en kavel och en ljuslykta.
Nee nu har skriv inspirationen sinat, är alldeles för trött för att orka tänka. Älsklingen fick i allafall sin brännare i födelsedags present, den bästa födelsedags presenten nånsin som han uttryckte det själv alldeles nyss. Och mamma fick sina gubb-byxor till slut också=)

Tack för en underbar dag mamma o pappa, älskar er=)
Vet jue att ni båda läser min blogg så kommentera gärna med att ni älskar mig också *hihi*.

Ska försöka bestämma mig nu vilka produkter jag ska beställa från Mario Badescu, men risken är att jag inte kan bestämma mig. Är för trött som sagt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0