Trött och seg!

Har igentligen en hel del att göra, men ingen ork att göra det.
Vädret är grått och kallt och det ärr verkligen en bidragande faktor till denna trötthet.
Lennox sitter här brevid mig och jäspar, han påverkas också att detta vädret, han kan sova hela dagen om det är så. Om man ändå kunde göra det själv.


Kanske ska fika med pappa idag, väntar på att han ska ringa upp mig nu.
Sen har jag städning, promenad, matlagning och sen ska jag ner till stan och köpa en jätte fin hylla jag hittade igår. Kommer vara perfekt i hallen. Sen får älsklingen testa sin nya borr han fick av min familj i födelsedagspresent=)
Underligt nog ringde inte hans föräldrar och grattade honom igår, väldigt konstigt i mina ögon, men alla är vi jue olika. Jag hade i allafall blivit ledsen om min mamma och pappa inte ringde och grattade mig om jag bodde långt härifrån. Visserligen hade dom kört dom där många milen för att gratta mig. För det är så dom är=)
Men alla föräldrar kan jue inte vara som mina, exemplariska som dom är i mina ögon.

Haha skrattade gott både imorse och igår kväll när jag kollade min systers bilder och kommentarer, haha du är för go lilsis. Ser fram emot att leka med dig imorrn, var alldeles för längesen bara vi två umgicks.
Antar att det blir stan som vanligt, men lite shopping, fika och flams i vanlig ordning=)

Nej, nu får pappa ringa snart annars somnar jag.
Måste ut med Lennox på en promenad också, fast han sover så sött nu här i soffan, min lilla gris♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0