Blogg pausen är över!

Nu är jag äntligen tillbaka efter en tids bloggpaus. Har inte haft något sug att blogga, så jag kände att jag lika gärna kan ta en paus istället för att blogga för bloggandets skull.
Vad har hänt sen senast kanske ni undrar?
I fredags var jag i Karlstad och gjorde den sista delen av gallsyreabsorbations undersökningen. Efter det åkte mamma och jag vidare till Bergvik för lite shopping, detta är lite av det som kom med mig hem.

image279
Köpte även ett svart fodral på Ginatricot, linne till älsklingen, krukor till vardagsrummet och lite annat smått och gott.
Resterande delen av helgen har vi spenderat på landet hos min familj. Helt galet underbart att vara där ute när det sånt underbart väder. Igår spelade vi en massa fotboll med Lennox och körde även en runda basket på kvällen.
Känner verkligen att jag mår hundra gånger bättre nu när våren äntligen kommit, vill inte göra annat än att vara ute.
Hur har eran helg varit, njutit mycket av det vackra vädret?


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh! Vad glad jag blir! (att du mår bättre) Hehe.. Det glädjer mig!
Och det låter som att du har haft en skön bloggpaus! :)
Hälsa och pussa bebis!

2008-04-22 @ 08:11:37
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0