Bowling och sjukling.

Igår var vi från grus-gänget och bowlade. Kan jue säga direkt att jag inte är en hejjare på bowling, men det blev inte rännan hela tiden;) Så jag är nöjd med min insats. Har verklingen börjat trivas på grus och det är skönt att komma iväg och göra något, samt umgås med alla trevliga människor. Hade verkligen sett fram emot att gå dit idag och vad händer?
Jo jag blir sjuk, det är jue bara så typiskt. Men det finns inte så mycket att göra åt. Bara se till att bli frisk igen, för det är jue inte kul att vara sjuk. Det är jue inte som när man var liten, när man "ville" vara sjuk, så man fick vara hemma från skolan. Man kröp ner i soffan framför alla barnprogram och man blev ompysslad och bortskämd av mamma och pappa. Varje gång jag är sjuk nu, så tänker jag alltid tillbaka till den tiden när man var sjuk som liten.
Allt var mycket enklare när man var liten.


Kommentarer
Postat av: Louise

Allt var så jäkla mycket lättare när man var liten! Man hade inga problem.. Eller iallfall inte såna krångliga problem som man har nu! Jag vill vara liten igen! Hehe..
Hoppas du har en bra dag idag och att du mår bättre! :)

2008-04-09 @ 08:51:47
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0