Lugn helg.

Helgen har varit lugn och fin som tur är. Hade inte orkat med mer krångel just nu, den senaste tiden har som sagt varit full av det. Bara att hoppas att imorgon och resten av veckan har något bättre att erbjuda.
 Men nog om det, nu till vad vi sysslat med i helgen.

Mestadels har vi varit ute hos mina föräldrar, älsklingen har grejjat med bilen och Lennox busat runt på gården.
Sen hade vi en film dejt med brorsan och hans söta flickvän. Visst faan, har jue inte berättat att min bror skaffat flickvän. Det var verkligen på tiden måste jag säga!
Dom passar verkligen jätte bra ihop och är som fastklistrade på varandra.
Filmen vi såg var därimot ingen hit, den hade sina stunder men annars var den mest rörig då den hoppade tillbaka till olika synvinklar hela tiden. Vantage point hette det och det är ingen film jag rekommenderar.

Pappa är hemma från sjukhuset nu föressten, han har fortfarande ont men han är bättre i allafall. Huvudsaken är jue att det går åt rätt håll. Den andra olycksfågeln från veckan som varit Lennox, fick världens stoll-ryck förut.
Han for runt som en galning ute på gården och sprang rakt in i stegen med den onda tassen, aj aj aj.
Självklart började det blöda, då det träffade precis på pulpan.

image268

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars voven vad otur du har... Men jag vet att din matte skämmer bort dig ordentligt. Och nu säkert lite extra;) så du njuter nog :)

2008-04-07 @ 19:57:03
Postat av: Anonym

inlägget innan ;)

2008-04-07 @ 19:57:41
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0