Lyckad dag!

Efter en lång dag sitter jag nu äntligen här nyduschad och med ett glas pepsi max.
Älskligen hade tagit ledigt idag för att följa med mig till Karlstad för en gallsyreabsorbations undersökning.
Hade tid klockan 10.00 så vi fick åka hemifrån strax före nio. När jag fick komma in på rummet fick jag lägga mig på britsen för en mätning. Efter det fick jag svälja en kapsel med radioaktivt selen. Sen skulle jag komma tillbaka  klockan 13.15 för ytterligare en mätning.
 Vi beslöt oss för att åka ut till Bergviks köpcentrum för lite shopping. Gick raka vägen till Hm ihopp om att jackan jag kollat in fanns, vilket den inte gjorde. Så efter att jag skrivit klart detta inlägg ska jag beställa den.
Fick därimot med mig ett par nya gympadojjor, mina promenad och spring dojjisar var verkligen dags att byta ut.
Vita med rosa och gråa inslag, så söta. Ni kan aldrig gissa vad jag betalade för dom, 99 kr på junior avdelningen!
Sannslöst billigt inte sant?!
 
Något alldeles oväntat med välkommet hände. Satt på en bänk och väntade på älsklingen som besökte toaletten.
Helt plötsligt kom ett pantkvitto flygandes och landade brevid min fot. Tog upp det och så blev jag 69 kr rikare.
Inte varje dag man får ett pantkvitto på foten;)
Dessutom blev jue dojjorna ännu billigare, haha!

Efter Bergvik som förövrigt inte hade något bra utbud, åkte vi vidare till Biltema.
Vi kom därifrån med en subwoofer, först var älsklingen osäker för det var jue ändå Biltema.
Men han chansade och nu har vi väääärsta feta basen i bilen.
Behöver jag ens säga hur nöjd min älskling är?!

Förutom Karlstad visiten har vi varit ute på landet hos min familj. Lennox är totalt slut, som han har sprungit efter bollar. Han ger sig aldrig, spelar ingen roll hur trött han är så måste han helt enkelt jaga bollen. Därför blir det ingen bild på mina nya skor, dom är leriga och inte alls lika fräscha som innan.

Nee nu blir det Hm´s webshop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vad bra att han kunde ta ledigt och följa med dig! :)
Härligt med massa fynd och pantkvitto! :P

2008-04-16 @ 07:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0