Sista natten

Ännu en underbar morgon med solsken och klarblå himmel. Energin är på topp trots att jag inte sovit speciellt bra.
Det är inte alls samma sak att gå och lägga sig i sängen utan älsklingen. Så det är igentligen inte så konstigt att sömnen inte infaller sig som vanligt. Men det är sista natten nu, för imorrn kommer han hem!
Åh vad jag längtar att få kasta mig i hans famn och pussa hans mjuka läppar.
Tills dess har jag fullt upp. Efter frukosten blir det morgonpromenad, klockan 10.00 möte på försäkringskassan. Sen blir det även shopping med lilsis. Ska försöka sola lite på balkongen också, bättra på gårdagens bränna lite.
Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Bitte

Lyllo dig,ska dra täcket över huvudet,det snöar :(

2008-04-25 @ 08:18:33
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Anonym

Idag blir det städning har en liten kaffe och dator paus nu =) Ha en bra dag gumman! Kram

2008-04-25 @ 09:38:04
Postat av: Michaela

haha bra att skriva vem det är ifrån ;)

2008-04-25 @ 09:39:04
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0