Something wrong?

Igår eftermiddag fick jag ett samtal från nuklearmedicin. Tydligen var det något konstigt med uträkningen från min undersökning. Han frågade om jag hade bajsat mellan dom två undersöknings tillfällenda?!
Ehh ja, ibland flera gånger på dag, var mitt svar.
Frågade flera gånger om det var något fel, men han ville inte säga något. Utan sa att han skule räkna lite till och sedan skicka provsvaren till min läkare.
Antagligen har dom hittat vad som är felet nu, hoppas jag i allafall. För något konstigt var det jue!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men så kan han väl inte säga? han måste väl svara när du frågar? Det tycker jag iallafall.. Eller åtminstone säga att de hittat nåt eller så..
Aja.. Hoppas det går bra! :)

2008-04-23 @ 08:47:25
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Annika

konstigt att de inte säger någonting. Det är ju ändå dig det gäller! Hoppas det inte är allvarligt iaf...!! Ska du dit snart igen? Massa kramar

2008-04-23 @ 11:45:41
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0