Tråkigt att vara sjuk!

Nu ska jag gnälla lite, faan vad jag hatar att vara sjuk. Har igentligen massor att göra men ingen ork. Hemmet ser ut som ett bomdnedslag och disken behöver diskas. Huvudet skriker att jag måste röra på mig annars blir jag tjock. Vet jue igentligen att ingenting händer, men det lilla monstret i huvudet får mig att tro något annat.
Därför får jag svårt att slappna av. Vet att många av er som läser detta nu kommer tycka att jag är knäpp.
Men jag kan inte hjälpa det, ni andra med ätstörningar vet precis vad jag menar därimot.
Men dom om det, min sjukdom är inget jag orkar skriva om nu.

Känner mig visserligen lite piggare nu efter en alvedon, så jag måste kämpa mig iväg till konsum snart för att handla lite. Sen ska jag nog sortera bland alla viktiga papper, en tråkig syssla som man inte tar sig tid till annars.
Har ändå ganska bra ordning på alla papper, det är mest nya papper som inte sorteras in på rätt plats utan ligger i en hög.
På tal om papper, älsklingen och jag fick deklarations papprena idag. Var lite nervös när jag öppnade mitt, då jag fått restskatt dom senaste året. Men inte denna gången, nu får jag tillbaka en tusenlapp=)
Älsklingen får också tillbaka, plus att han får tillbaka för resorna till och från jobbet. För er som inte vet så pendlar han till Örebro varje dag.

Nee nu ska jag tycka lite synd om mig själv, det förtjänar jag, sjuk och jävlig som jag är.
Hoppas att ni är friska och krya!

Kommentarer
Postat av: Annika

stackare som är sjuk! :( Tycker inte du är knäpp ju men tycker inte om dina små hjärnspöken... Dom borde få sig en omgång!
Skönt med lite pengar tillbaka på skatten, lite plåster på såren då iaf:) Jag fick tillbaka hela 4500! Kram på dig och krya på dig!

2008-04-09 @ 17:29:37
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman Kramar

2008-04-09 @ 17:39:16
URL: http://me123.blogg.se
Postat av: Louise

Ja precis.. aww.. Vad gulligt med vovven som tröstar och pysslar! Vad är han för ras? :)

2008-04-09 @ 17:50:13
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Louise

Eller hur! Jag blir fan arg när de gör så.. för jag skulle aldrig skriva eller för den delen säga nåt sånt! :/

2008-04-09 @ 17:50:53
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack, visst är han! Han är en liten kärleksklump! :)

2008-04-09 @ 17:51:22
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0