Trött och stressigt!

Gud så trött jag är, ögonlocken orkar knappt hållas uppe och benen värker.
Har varit en stressig dag idag. Upp som vanligt halv sju, äta frukost, sminka mig, ut med Lennox och sen iväg.
Hade världens tråkigaste föreläsning om Feng Shui på grus idag. Själva budskapet var intressant, men kvinnan som föreläste var tråkigare än tråkigast. Läste bara rakt av från overheaden och noll i inlevelse. Inte en chans att man "orkar" ta till sig något, utan man satt mest och tittade på klockan.
När vi slutade klockan tolv var det bara att kuta till Ica för att sedan skynda sig hem, ut med Lennox och in med matvarorna. Sen var det bara att ge sig av igen på planeringsmöte.
 Hade varit nervös i flera dagar inför detta möte, men det gick bra. Och jag tror nu att vi har en ganska bra plan inför framtiden, i allafall en plan att tänka på. Det gäller att tassa framåt som vi sa.

1.5 timme senare var mötet avslutat och bara skynda sig hem och laga mat och äta.
Hann inte sitta länge förens älsklingens mat skulle lagas och Lennox skulle ut på promenad och aktivering.
Puh...nu orkar jag inte skriva mer. Ska hoppa ner i sängen och gosa med min älskling *ler*.

image278

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Stackare, tycker inte heller att sitta och lyssna på folk som inte kan föreläsa eller om ämnet de föreläser om är tråkigt. Ha det bra :)

2008-04-15 @ 21:42:34
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Annika

Nej det är omöjligt att lyssna på tråkiga föreläsare! Fattar aldrig varför sånna människor föreläser överhuvudtaget. Du verkar iaf haft fullt upp idag:) Skönt att mötet kändes bra! Du får berätta mer om dina planer framöver när vi ses! Kramar!

2008-04-15 @ 23:09:56
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Louise

Blää, va tradigt att lyssna på en sån torrboll!
Usch, jobbigt med all stress, hoppas det blir bättre och lugnare idag då! :)
Fin bild, tycker du är jättevacker! :)

2008-04-16 @ 07:42:28
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Annika

gumman! Blir de party i helgen? :) usch idag hade vi en föreläsare som slog alla rekord i tråkighet. Var tvungen att gå hem efter halva tiden! Hon pratade så tyst att jag fick migrän för att jag försökte höra vad hon sa hela tiden! Ses snart! Kramar!

2008-04-16 @ 23:27:56
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Emma

Shit vilken ögonskugga! Tufft :)

2008-04-23 @ 23:31:32
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0