Vemodigt

Idag var det avslutning på grus. Kändes väldigt tråkigt och faktiskt lite ledsamt.
Har varit så skönt att ha någonting att göra om dagarna, även om det bara handlat om 3 timmar.
Sen har vi fått en bra kontakt inom gruppen och det kommer jag att sakna.
Jag och Mia kommer iallafall att hålla kontakten, hon är en underbar och inspirerande människa.
På fredag ska jag till försäkringskassan på ett såkallat överlämnings möte. Där vi ska diskutera hur det har gått och nästa steg, nämligen praktik. Hoppas att jag får vara hos vetrinären, då det är ett jobb jag verkligen har i tankarna att utbilda mig till i framtiden.

Älsklingen har även åkt ner till Skåne, så nu är det bara jag och Lennox hemma. Han kommer redan hem på lördag som tur är, jobbigt att vara ifrån min älskling. Fast det är skönt att verkligen få sakna varandra ibland.
Men bara för att det är skönt att sakna varandra betyder det inte att det inte är jobbigt att vara ifrån varandra.
Det gäller helt enkelt att hålla sig sysselsatt, då blir saknandet inte så påtagligt.
Imorrn blir det shopping med lilsis, shoppade även med Annika igår *hihi*.
Ska även storstäda lägenheten, det kommer hålla mig sysselsatt i x-antal timmar.

Nu ska jag surfa vidare, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0