Buzzador

Fick en kommentar av Anna som undrade om Buzzador fungerar bra.
Eftersom hon inte hade någon blogg eller mail så skriver jag svaret här istället.

Jag älskar Buzzador, vem älskar inte att få gratis saker som man ska berätta om för sina nära och kära?
Konceptet är mouth to mouth marketing, vilket innebär att vanliga personen testar produkter och berättar om dom för familj, vänner m.m.
Om det är en kampanj med t.ex godis, får man godis som man ska dela ut bland sina vänner och sedan så ska man berätta om produkten.
Det finns alla möjliga olika kampanjer, beroende på vad man har för intressen.
Det kan vara allt ifrån mat, godis, skönhetsprodukter, kläder och internet tjänster.

Du betalar aldrig någonting själv, det enda du ska göra när kampanj tiden är slut att är svara på ett formulär om vad du och dina vänner tyckte om produkten.
Svårare än så är det inte, dessutom är det himla roligt.

Så Anna, hoppas du blev nöjd med svaret och även ni andra som inte testat buzzador.
Klicka på bilden nedan om du också vill bli medlem.







Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Jag gillar också Buzzador! Fast jag får nästan aldrig något...

2008-08-11 @ 18:51:45
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0