För stort!

Blir så ledsen, mitt paket från ellos kom idag och båda polotröjorna var alldeles för stora.
Det såg ut som jag satt på mig en säck!
Västen ska jag nog behålla, den var lite stickig men jag ska jue ha ngt under när jag använder den.
Var likadant när jag och lilsis var och shoppade igår, hittade ett par byxor på hm jag verkligen ville ha.
Hur satt dom tror ni?
Som crap!
Ska jag köpa byxor måste jag söka mig till barnavdelningen, men då är risken att dom är förkorta i benen istället.
Kanske är det som alla säger att jag är för smal?!
Men jag kan inte se hur jag ser ut själv, och att jag är för smal är inget som mina ögon visar mig.
Om ni har några tips på något märke med väldigt små storleker tell me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

prova på bikbok, dom har jätte små storlekar.

2008-08-21 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0