Jag har blivit utmanad...

 av Sara =D

Tre saker jag gör när jag vaknar:
♥ Går ut på balkongen och röker.
♥ Kissar, är alltid kissnödig när jag vaknar.
♥ Pussar på mina älsklingar.

Tre saker jag måste ha under dagen:
Pepsi max.
♥ Mina hudvårdsprodukter.
♥ Promenad med Lennox.

Tre personlighetsdrag på mig:
♥ För envis för mitt eget bästa.
♥ Kärleksfull.
♥ Ärlig.

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
♥ Sex med min älskling *hihi*.
♥ Shoppar.
♥ Promenera och gosa med Lennox <3.


Tre saker jag är rädd för:
♥ Förlora mina nära och kära.
♥ Gå upp i vikt.
♥ Hamna på sjukhus igen.

Något jag drömmer om:
♥ Ett friare liv där jag har mer kontroll och att jag klarar av att jobba igen.
Köpa hus med min älskling och föda upp en amstaff kull.
Resa till Usa.

Tre personer jag utmanar:
♥Annika.
♥Lilsis.
♥Pia.

Kommentarer
Postat av: Annika

Utmaning antagen... När jag orkar :)

2008-08-01 @ 12:20:31
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Micsan

Den här listan snor jag;) Måste verkligen ses snart gumman!!! Puss

2008-08-02 @ 13:48:12
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0