Möte hos veterinären.

Har varit hos veterinären idag och hälsat på, eller blivit visad runt är ett bättre ord.
Kan inte ens förklara hur jag känner mig just nu, bara så himla glad på snudden till lyrisk.
Känns så himla bra och personalen är jätte trevliga.
Enda nackdelen är att jag inte får börja förens om två veckor, då försäkringskassan måste skriva in mig i samverkan och så var det något om försäkring.
Linda dom visade mig runt och informerade mig sa därimot att jag får mer än gärna komma in tidigare om jag vill.

Känns verkligen som klippt och skuret för mig det här.
Visst kommer jag få se mindre trevliga saker, så som avlivningar osv.
Men det är en naturlig del av livet, även om det känns i hjärtat att se.
Fick nämligen se en avlivad hund redan idag.
Tomheten i dens ögon fick det att sticka till i mitt hjärta.
Men det är inte bara död utan man får hjälpa djur som är skadade och sjuka, samt förebyggande vård.
Det är jue det jag vill syssla med och det är helt otroligt att jag fått den här chansen.
Att jag sen kommer få vara med på allt är jue helt toppen.
Jag kommer verkligen att få lära mig något.

Känns som jag svävar på moln just nu, detta kommer att bli mitt år.
Året då jag kommer att utvecklas och förhoppningsvis få ett friare liv.

Kommer räkna dagarna tills jag börjar den 15 september klockan nio på morgonen.
Eventuellt tidigare om allt pappers grejs blir klart snabbbare.

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att du trivs =)

Otäckt m hunden men det är ju som du säger, livets gång.

Ha d fint nu tjejen =)

Kram

2008-08-28 @ 19:45:43
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0