5 smink favoriter

Alla har vi våra favoriter när det kommer till smink, här är 5 av mina måste ha produkter!



 1.Claudia- Eyeshadow Pencil.
Jag har den som heter Lime green och använder den som primer under mina ögonskuggor.
Den funkar utmärkt till detta och ger färgen mer intensitet och längre hållbarhet.
Kostar 39 kronor hos Claudia.
 

2.Viva la Diva - 3 in One Eyes & Spots Concealer.

Täcker mina röda områden lätt som en plätt, utan att lämna en kakig yta.
Kostar 75 kronor hos Pashion.
Säljs även på Lindex.


3.Bodyography- Veil Foundation Primer.
Kan verkligen inte vara utan denna produkt!
Skapar en perfekt yta att lägga foundation på och huden ser helt perfekt ut.
Kostar 199 kronor hos Miragecosmetics.

.

4.Glo Minerals- gloBlush i nyansen Rosebud.

Bra pigmenterat rouge som gör att man ser otroligt fräsch ut.
Lätt att applicera och väldigt dryg.

Kostar 245 kronor hos Satine.

5.Face stockholm- Gel Eyeliner.
Har tidigare använt mig av vanlig dipliner och kajal.
Men nu är jag hooked!
Mycket enklare att applicera än dipliner och resultatet bli super.
Kostar 195 kronor hos Face stockholm.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0