Dofta som kritor och play-doh!

Eleven har tagit in några nya dofter från Library of fragrance.
Dofter som för en tillbaka till tiden då man var en liten knatte och inte hade några bekymmer här i världen.
Om dom luktar gott kan jag tyvärr inte svara på, men det låter väldigt intressant.
Fast jag vet inte om jag vill lukta som kritor eller play-doh, vill du?


Såhär beskrivs dofterna:
Play-Doh:
Demeter har lyckas skapa en doft som luktar precis som en nyöppnad burk av play-doh.
Eau de Play-doh har skapats för att hylla play-dohs 50års jubileum.
Crayon:
  Dofta precis som den nyöppnade asken av kritor som du öppnade första dagen i skolan.

Eleven har ett stort sortiment av Library of fragrance by Demeter och dom kostar 150 kr.

Kommentarer
Postat av: Paula

Ååh så skoj det låter att det går så bra med Lennox. Glöm inte att (sen när när ni kör med kedja) en bra uppvärmning och även nedvarvning. Och stretchning. Sånt kan du få tips om på swba, och om du träffar nån att träna med! :)

2008-12-15 @ 19:24:18
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphunden
Postat av: good morning terrorism

Så jävla najs! Skulle gärna köpa en doft, om jag hade lite pengar över...

2008-12-17 @ 18:51:32
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0