Fredag.

Är ledig idag och startade dagen med att ta en liten sovmorgon.
Sen begav jag och Lennox oss ut på en promenad i snön.
Ja vi har snö här och det är faktiskt skönt att slippa allt slask.
Lennox älskar när det är snö och blir på extra bushumör.
Vi gick in i skogen så han fick springa lös och jisses som han sprang.
Han har helt överlycklig, inte så konstigt då det var ett bra tag sedan han var lös.
Men inkallningen satt fortfarande som attan och han kom direkt och var väldigt lyhörd.
Kände mig verkligen levande och lycklig när jag såg honom springa omkring.
Det var en riktig fröjd för ögat.
Typiskt att jag inte hade kameran med mig bara.

Vad händer mer idag da?
Ska städa undan lite här nu, sen blir det att laga lite mat och sedan ner till stan en sväng.
Beställde allergitabletter via Apotekets hemsida för någon dag sen och dom har nu kommit.
Sen ska jag se om jag hittar lite julklappar också.

Vad ska ni hitta på idag?


Älskar den här bilden som är tagen förra vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halkade in här,oerhört fin design du har.

2008-12-05 @ 14:06:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elsy

Vilken fin hund du har =)

2008-12-19 @ 12:46:35
URL: http://hodibodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0