I min brevlåda.

Det är alltid kul att öppna brevlådan och se att det ligger paket där och väntar.
Idag fick jag ett efterlängtat paket ifrån Bjooti, med vinsten från hennes födelsedags bonanza.
Men det låg ett till paket i brevlådan som jag inte hade nån aning om vad det var fär något.
När jag öppnade paketet var det från tidningen Chic, för en tid sedan gick jag med i deras läsarpanel.


I paketet från Chic var det en necessär och en tender care protecting balm från Oriflame.
Paketet från Bjooti innehöll smink från Yves-rocher.
*Magic Pulp Läppglans
*  Duo kajal
*Extensium mascara
*Luminelle rouge


Kommentarer
Postat av: Katarina

Oj! Skuggan ser lite bucklig ut. Hoppas att allt höll.

2008-12-11 @ 22:57:56
URL: http://bjooti.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0