Inget mer kliande.

Jag har nämt förut att jag lider av allergier som yttrar sig i nässelutslag.
Klantig som jag är så har jag tappat bort mina tabletter, så det var bara att beställa nya.
Har ätit dessa ett tag och jag tycker att dom fungerar bra, märks direkt när jag inte tar dom.
Anledningen att jag beställer från Apotekets hemsida är för att dessa tabletter inte finns på nått apotek här.
Dessa tabletter innehåller ingen laktos, som nästan alla andra allergitabletter innehåller.
Fattar inte varför man ska trycka i laktos i läkemedel, så jävla onödigt!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack desamma Lenox är jätte fin :)

2008-12-15 @ 19:28:03
URL: http://daniellaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0