Min jul.

Så nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll såhär i jultider.
Hade en underbart mysig jul tillsammans med familjen.
Det var massa julklappar,  men som vanligt sa mamma och pappa att i år blir det inte lika mycket julklappar som förra året. Är mer än nöjd med mina julklappar, bästa klapparna på flera år.
Vad fick jag da?
Smink, parfym, presentkort på h&m, presentkort på fotmassage, biobiljett, änglar, gossefilt. Myskläder, ram med plats för tre foton, ljuslykta, tjocka strumpor, bodylotions och duschkrämer.  Fick massa annat också, men detta är det jag kom på just nu. Tack snälla min älskade familj för alla fina klappar, ni är bäst!



Förutom att öppna klappar så hade vi det bara myspys med bl.a promenad och julmat.
Jag äter visserligen inte julmat, åt vegetarisk wok. När jag tänker efter så åt jag nog det förra året också.

Hade ni en mysig jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0