Planeringsmöte

Idag har jag varit på planeringsmöte med försäkringskassan och arbetsförmedlingen.
Det gick bra och jag ska försöka öka mina arbetstränings timmar inom 3 månader.
Det slutliga målet är att  kunna jobba halvtid.
Sen är det bara att jag får vara kvar på kliniken i ett år *hoppas*.
Vill jue verkligen vara där, känner mer och mer att det är det jag vill syssla med.
Vilket är en underbar känsla, att ha en dröm om framtiden.
Att känna att man hittat sitt drömjobb.

Vad har ni för drömjobb?

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Alltså det är lite skillnad på drömjobb och drömjobb. Det jag SKA jobba med så småningen om och det ända jag kan tänka mig är behandlingsassistent. Alltså som kurator/stödperson på behandlingshem. MEN om jag fick välja något bara sådär huxflux skulle jag lät välja att vara programledare för packat&klart så jag fick resa till alla platser och sen "redovisa" det i tv. Å sen vore ju inredningsarkitekt med obegränsad budget ganska trevligt.

2008-12-03 @ 19:39:56
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0