Året 2008

Hittade en lista hos Candis!
Såhär såg då alltså mitt år 2008 ut!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
I och med arbetsträningen har jag gjort en massa saker jag inte gjort förut.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp=)

4. Vilka länder besökte du?
Inga! Vi får väl se om 2009 innebär några resor.

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En hel del, men så är det väl alltid.

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
8/1 Lennox blev 1 år.
7/6 Min bror tog studenten.
15/9 Jag började arbetsträna på Karlskoga djurklinik.

7. Vad var din största framgång 2008?
Att jag gick GRUS och sedan började arbetsträna.

8. Största misstaget?
Kan inte komma på något.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Same old, same old. Magproblem och ätstörningarna.

10. Bästa köpet?
Jadu, men det första jag tänker på är mina nya gympa dojjor, HOT makeup paletten och ANEW ALTERNATIVE Clearly C 10% Vitamin C Serum .

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Skönhetsprodukter.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick arbetsträna på kliniken, familjen, älsklingen och Lennox<3

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Digga- Take a miracle och Broken.
Chris Brown- Glow in the dark.
Och massa massa mer!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Spridda skurar!

15. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min älskade famlij som vanligt=)

16. Blev du kär i år?
Har varit kär i min älskling i 3 år nu!

17. Hur många one night stands?
Haha det var många år sen jag sysslade med sånt=P
18. Favoritprogram på TV?
Serienörd deluxe! Heroes, Desperate housewives, The unit, Smallville, Dexter ja listan är lång=)

19. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst en enda bok.

20. Största musikaliska upptäckten?
Digga

21. Något du önskade dig och fick?
Jajemänsan=)

22. Något du önskade dig men inte fick?
Nope.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Umgicks med min familj=)

24. Vad fick dig att må bra?
Familjen, älsklingen och Lennox.

25. Vilken kändis var/är du mest sugen på?
Dwayne Johnson a.k.a The rock.


Kommentarer
Postat av: vejjo

sv: okej, får testa något krämigare också, typ concealer och primer, kanske blir bättre. får testa som sagt. jag fick en #109 blending brush small från make up store av min sambo, och det går fan inte bra när jag använder den, så... kan du förklara för mig fan jag ska använda den jävla penseln egentligen? :D

2009-01-01 @ 01:08:56
URL: http://eightbits.blogg.se/
Postat av: vejjo

sv: okej, får testa något krämigare också, typ concealer och primer, kanske blir bättre. får testa som sagt. jag fick en #109 blending brush small från make up store av min sambo, och det går fan inte bra när jag använder den, så... kan du förklara för mig fan jag ska använda den jävla penseln egentligen? :D

2009-01-01 @ 01:09:01
URL: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0