Ångest

Fick ringa mamma igår kväll, paniken bultade liksom ångesten.
Varför, jag har jue klarat det förr. Klarat av att åka bort och ha roligt. Nu är jag fylld av rädsla.
Har bestämt mig för att åka i allafall, måste komma över detta. Måste för att kunna leva, för överkomma mina rädslor.
 Mamma tror att jag blivit sämre igen för att jag gått ner i vikt. Jag som vanligt tycker inte att jag gjort det. Försöker se, men det går inte, ser flodhästen som vanligt. Hur ska jag kunna se hur jag ser ut? Eller ljuger alla och jag ser verkligheten?
 Vet varken ut eller in just nu, försöker bara hålla mig lugn...har jue sett fram emot denna resa, att få umgås med Annika och festa lite.

Ska ge mig ut på en promenad med Lennox nu, det behöver vi båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0