Hund shopping.

Efter promenaden imorse kände jag hur shopping suget slog in, så jag traskade ner till stan.
Var jue ändå tvungen att  besöka apoteket för att hämta ut medicin, då kan man jue lika gärna ta sig en titt i affärerna. På tal om medicin, tacka vet jag högkostnads skyddet.
Hämtade ut två burkar för 55 kr, som mest har jag betalat 400 styck!
Snacka om skillnad.

Efter apoteket styrde jag kosan till djuraffären, ja han är bortskämd;)
Det blev en stor påse levergodis, en boll och ett superfint halsband. Kunde inte låta bli att köpa halsbandet, har det matchande kopplet hemma. Plus att det var halva priset, då har man inget val än att köpa det.
Bollen blev självklart en hit, trodde att den skulle vara omöjlig att ha sönder, men han har redan lyckats bita loss små bitar av den. Nån som har ngt tips på en tålig leksak? Helst oförstörbar;)
image188
image125
image189

Självklart hittade jag något till mig själv också, nagelfil och en t-shirt. Orkade inte ta bild på t-shirten, det får bli en annangång.
Men jag har jue ett paket från Hm som är på väg, hoppas jag får det imorrn!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha för honom är inget oförstörbart:) Gu vad söt han är godingen, var länge sen jag såg honom nu.. Hoppas det blir snart. Kramkram!

2008-02-20 @ 22:19:09
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: micsan

så söt han är:)

2008-02-22 @ 10:58:14
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0