Party!

Ikväll smäller det, då är det partydags. Jag och brorsan samt några av hans polare ska ut o svänga våra lurviga på Wickan. Ken Ring spelar även och det ska bli intressant, är jue faktiskt därför vi ska ut i dag.
 Knäpp som jag är börjar jag redan bli stressad. Igentligen har jag inte så mycket att göra, det är bara så jag funkar I guess. Nej, nu ska jag ta några djupa andetag och slappna av, ska ha kul idag inte stressa, har jue ingen anledning att stressa.

Ska ta en lång promenad med Lennox nu, sen blir det stan för lite ärenden!

image200



Kommentarer
Postat av: David

Duktig du är på att sätta makeup! Tacksamt ansíkte att sätta det på också iofs:)

2008-06-29 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0