Skön söndag.

Har varit en lugn och skön söndag. Vaknade 09.40 och gick upp och åt frukost framför datan och tv.n.
Sen gick jag och Lennox ut på en långpromis, vi var uppe i skogen och klättrade. Lyckan fullkomligt lös om hela Lennox, han tyckte det var så roligt. Han älskar jue som sagt att kämpa och arbeta och drog nästan upp mig för backen, han är stark min lilla gris.

Efter promenaden blev det lite solning för mig och älsklingen, underbart för mina möra ben.
Sen bar det iväg till Coop för att fylla på vårat ekande kylskåp och köpa en present till Anders, som fyllde 25 år härom dagen.
 Måste säga att vi hittade den perfekta presenten, en stol som han kan ha i duschen.
Han har sagt till älsklingen att han borde ha en stol i duschen efter att dom tränat ben på gymmet...haha och nu har han det;)

När vi skulle hem åkte vi förbi thai resturangen och pizzerian för att hämta lite middag, man lagar inte mat på söndag. När vi ätit upp våran mat och kollat klart på ett avsnitt av house gosade vi ner oss i sängen, självklart beslöt vi oss för att nanna middag.

Detta är vad jag kallar en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0