Spirande vårkänslor!

Hela min kropp bubblar, solen skiner och humöret är på topp. Det känns verkligen som våren är här på riktigt.
Lennox och jag gick en extra lång promenad förut, märkte hur även han njöt av solens strålar.
Kunde det inte ha varit alla hjärtans dag idag istället, för det känns verkligen som en toppen dag detta.
På tal om alla hjärtans dag, älsklingen och jag har aldrig haft en lyckan alla hjärtans dag. Första året var han i Trelleborg och förra året ska vi inte ens tala om *haha*, hade magundersökningen dagen efter och för att lägga upp det fint....så var jag tvungen att tömma tarmen totalt.
Som ni ser så har alla hjärtans dag inte varit på våran sida, men i år hoppas jag på att det kommer bli bättre. Eller ja jag har mens, så ingen sexy suprise som jag hade tänkt. Vi kanske får flytta fram alla hjärtans dag till helgen, eller bara mysa och ha det trevligt.

Hursom helst så känner jag vårkänslorna spira och jag längtar efter att min älskling ska komma hem.

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0