Blidde ingen shopping

Hittade ingenting på stan *suck*, provade och provade men allt satt som crap.
Du är för mager eller det är tuttarnas fel var lilsis kommentarer *haha*.
 Köpte i allafall ett grisöra och ett ben till Lennox, han måste jue få något. Är man bortskämd så är man!

Även om det inte blev någon shopping så hade jag trevligt, som vanligt när jag och lilsis gör stan.
Tyvärr hade lilsis inte kameran med sig, ja jag har också en kamera men det är hon som är fotografen.
 
Påtal om lilsis, hon håller just på att bli brunett *spännande*. Hon ska överge det blonda svallet mot mörkare lockar, tror det kommer bli skitsnyggt. Själv är hon nervös, det var jag också när jag färgade över mitt blonda.
Ska fråga henne och jag får lägga ut före och efter bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0