Blir galen!

Varje morgon vid halv nio börjar det, det förbannade gnyander. Sen fortsätter det och fortsätter det.
Självklart pratar jag om Lennox, som varje morgon står och kikar ut genom köksfönstret och gnyr, sen springer han till dörren och sen till mig. Håller på att bli galen, måtte inte det där chippet börja verka nu!
 Det tar mellan 4-6 veckor innan han är helt steril och hormonfri. Visst han har blivit bättre på många sätt, inte lika stressad på promenaderna, men på morgonen har han blivit värre.
Men det är bara att härda ut, älskar jue min lilla skrutt. Men jag hoppas att detta är slut snart, jag blir galen.

image136

Kommentarer
Postat av: Pia

Om du drar ner persinnerna? Funkar det inte bättre då?

2008-01-17 @ 10:27:18
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer

de va en kåt stackare! hahahah:)

2008-01-17 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0