Bus med lilsis.

Nu sitter jag här i godan ro och väntar på lilsis, vi ska ner på stan och shoppa.
Självklart kommer det nog bli endel bus, är sugen på att posa i fula kläder, det var så kul förra gången *haha*.
Ska leta efter något snyggt att ha på mig när jag ska ut i Göteborg. Åh jag längtar så, ska bli så kul. Har inte varit där och hälsat på Annika ännu, trots att hon pluggat där i något år nu. Tog ett tag men nu är tummen ur!
 Nu ska jag ut och kissa med grisen och hämta posten, hörs senare.

image151

Kommentarer
Postat av: Annika

wiee längtar tills helgen=) Shoppa inte upp alla pengar bara, spara lite till shoppingen här;) Tyvärr har jag inte de bästa sängplatserna här, men soffan är helt ok annars får vi sova skavfötters ;) kramkram

2008-01-28 @ 16:48:42
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Anonym

hej, tack för din fina kommentar i min blogg, du har en jättesöt blogg!
hoppas din dag har varit rolig!

2008-01-28 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0