Den nakna sanningen.

Efter att ha läst ikapp mig på missmaddis blogg, tog jag mig an hennes utmaning att visa den nakna sanningen.
I detta fallet den osminkade sanningen, har inget problem att visa mig utan make-up. Är faktiskt mer utan make-up än med. Sen går jag hemma och då känns det inte nödvändligt att snygga till sig varje dag.

Minns förr när jag inte kunde gå utanför dörren utan smink, fyy skam om man dessutom hade på sig myskläder.
Kan inte påstå att jag är vacker utan smink, men jag har inget problem att gå utanför dörren med mitt nakna ansikte och myskläder, för det är jag.

image114image135image114

Kommentarer
Postat av: Annika

Vacker som en dag :)

2008-01-16 @ 19:25:57
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Gabriella

Tack för en jättefin kommentar! Men inte behöver du visa någon naken sanning :). Ha en trevlig dag!

2008-01-17 @ 09:01:30
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0